
JUŻ WKRÓTCE
Podstawy projektowania graficznego
- Czas: 6 godzin
- Szkolenie dla: podstawowy i średnio zaawansowany
Zapisz się

PROGRAM:
Wstęp do projektowania graficznego
- Zalety opowiadania obrazem
- Podstawowe pojęcia: czym jest System Identyfikacji Wizualnej firmy, co to Key Visual, czym jest grafika rastrowa i wektorowa, itd.
- Podstawy techniczne projektowania graficznego
- Różnice w przygotowaniu materiałów do druki i Internetu
- Biblioteki materiałów
- Rodzaje licencji na darmowe i płatne materiały
- Skąd brać darmowe fonty, zdjęcia, grafiki, muzykę, wideo
- Skąd brać płatne fonty, zdjęcia, grafiki, muzykę, wideo
- Darmowe narzędzia do projektowania
- Programy do grafiki rastrowej i wektorowej
- Programy do retuszu i fotoedycji
- Programy do obróbki materiałów wideo
Zasady dobrej kompozycji
- Jak dobrać odpowiednie kolory
- Jak dobrać właściwą typografię
- Jak dobrać zdjęcia
- Jakie są zasady dobrej kompozycji
- Jak poprowadzić uwagę odbiorcy
- Najczęściej popełniane błędy podczas projektowania
Ćwiczenia projektowe
- Proces projektowy na przykładzie infografik i grafik do social media
- Podstawy projektowania infografik
- Projektowanie atrakcyjnych grafik do social media
Zapisz się
Prowadzący:
Bogumił Mateja
Fan kreatywnego myślenia w designie i w życiu codziennym. Projektant, dyrektor kreatywny. Do 2013 roku kierownik studia graficznego w Gazecie Wyborczej, współzałożyciel agencji reklamowej JungleArt Studio, redaktor techniczny czasopisma Fizjoterapia Polska. Odpowiadał głównie za kreacje kampanii reklamowych, design publikacji prasowych oraz zarządzanie projektami i zespołami projektowymi. Obecnie specjalizuje się w budowaniu i projektowaniu wizerunku marek jako Dyrektor Kreatywny Preludium Agencji PR (https://preludiumwroclaw.pl/). Współorganizator projektu Marketing Inspire (http://marketinginspire.pl/).
