

PROGRAM:
Wprowadzenie
- 5 powodów dla których warto reklamować się za pomocą Facebook Ads
- Dlaczego warto zacząć od strategii? I z czego składa się dobra strategia promocyjna?
Menadżer firmy i Menadżer reklam
- Nawigacja w panelu firmy i panelu reklamowym
- Struktura kampanii reklamowej
- Cel kampanii reklamowej
Grupa docelowa
- Jak wyznaczyć dobrą grupę docelową, jak szeroka powinna być?
- Zawężanie i wykluczanie w grupie docelowej
- Geotargetowanie
Umiejscowienie reklamy
- Jak dobrze umiejscowić naszą reklamę
Budżet reklamy
- Budżety – dzienne i całkowite
- Harmonogramy reklam
- Planowanie reklam w czasie
Kreacja reklamowa – 90% skutecznej reklamy
- Jak tworzyć wpisy pod reklamę
- Różne połączenia typów postów i celów reklamowych
Analiza i optymalizacja
- Skąd wiemy że nasza reklama działa ?
- Jak optymalizować
Zapisz się
Prowadzący:
Grzegorz Mikosza
Na co dzień zajmuje się opracowywaniem i wdrażaniem systemów komunikowania w internecie, za pomocą stron www i mediów społecznościowych. W swojej pracy skupia się na strategicznym budowaniu relacji marki z otoczeniem. Autor kilkunastu strategii, administrator kilkunastotysięcznych społeczności, twórca kampanii reklamowych Facebook Ads.
Wiceprezes wrocławskiej agencji public relations „Preludium” (https://preludiumwroclaw.pl/). Twórca i współorganizator wydarzeń oraz szkoleń „Marketing Inspire” (http://marketinginspire.pl/). Trener „Akademii Wizerunku Osobistego”, Ekspert Brand24 w projekcie „Experts Hub”.
